0 / 9

بهترین اکسیژن ساز کدام است؟

کدام اکسیژن ساز رو بخرم که خوب کار کنه و قیمت مناسبی داشته باشه؟

بهترین اکسیژن ساز کدام است؟

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

به زبان ساده می توان گفت؛ کار دستگاه اکسیژن ساز به این صورته که هوای محیط را میگیرد و توسط زئولیت که داخل محفظه های سلولی وجود دارد، نیتروژن محیط را می گیرد و خلوص اکسیژن بالای 93 % را به بیمار می دهد. با توجه به توصیه و یا تجویز پزشک مجبور به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز می باشند. افرادی با مشکلات تنفسی و با جذب پایین اکسیژن توسط ریه شخص بیمار با تجویز پزشک نیاز به دریافت روزانه چند ساعت به اکسیژن دارند.

نکته اصلی که باید در نظر گرفته شود اینکه آیا دستگاه اکسیژن ساز بخریم یا کپسول اکسیژن؟

چنانچه استفاده شخص بیمار با توجه به تجویز پزشک ساعت های زیادی نیاز به اکسیژن داشته باشد، کپسول اکسیژن مقرون به صرفه نمی باشد و نیاز است که دستگاه اکسیژن ساز تهیه شود. در مجموع خلوص اکسیژن دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن تفاوت زیادی با هم ندارند و می توان از هر دو به عنوان منبع خوب اکسیژن یاد کرد. خلوص کپسول اکسیژن حدود 97-98% هست و اکسیژن ساز بین 93-96% می باشد.

تفاوت دستگاه های اکسیژن ساز؟

در حال حاضر می توان دستگاه های اکسیژن را به 3 دسته تقسیم کرد؛ ایرانی، چینی و آمریکایی

از لحاظ لیتر دستگاه می توان به 3 دسته تقسیم کرد؛ 5 لیتری(عمومیت دارد)، 8 لیتری و 10 لیتری

همه دستگاه های فوق از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و دارای گارانتی نیز می باشند، ولی باید دقت کرد که دستگاه قاچاق نباید خرید چونکه هیچ گونه گارانتی و یا اصالتی ندارد و چنانچه دستگاه به مشکلی بر بخورد باید هزینه های زیادی بابت تعمیر توسط تعمیرکاران متفرقه بپردازید و از طرفی شاید دستگاه اون کارایی قبل را به دست نیاورد. حتما از شخص فروشنده اصالت دستگاه رو بخواهید و مطمئن شوید که دستگاه اکسیژن ساز دارای گارانتی معتبر تعمیرات می باشد.

کدام رو بخریم که هم کیفیتی خوبی داشته باشه و هم قیمت مناسب؟

مهم ترین مسئله بودجه شماست و نکته بعد میزان ساعتی که می خواهید دستگاه برای شما کار کند!

چنانچه بودجتون میرسه بهترین دستگاه های آمریکایی که در حال حاضر در بازار موجود می باشند می توان نایدک (Nidek)، دویل بیس (Devilbiss)، فیلیپس (Philips)، ایرسپ (AirSep) نام برد.

از دستگاه های چینی زیکلاس مد (ZyklusMed)، یوول (Yuwell)، لانگفیان (Langfian)، جی بی ای (GBA) نام برد.

از دستگاه های ایرانی اکساز (Oxas)، اکسیژن پلاس (Oxygen Plus)، نفس یار سوشیا (Soshya) نام برد.

تجهیزات پزشکی جهان تنفس با ارائه بسیار دقیق اطلاعات در مورد دستگاه های پزشکی تلاش می کند که خرید را برای مشتری آسان کند.  

با احترام

کدام اکسیژن ساز رو بخرم که خوب کار کنه و قیمت مناسبی داشته باشه؟