0 / 9

بهترین بای پپ کدام است؟

بر اساس سایت SleepFoundation آمریکا می توان گفت اکثر دستگاه های کمک تنفسی سی پپ بای پپ که ce و fda دارند از کیفیت بالایی برخوردارند.

بهترین بای پپ کدام است؟

بهترین دستگاه کمک تنفسی سی پپ و بای پپ چیست؟

درمان فشار راه هوایی مثبت (PAP) یکی از رایج ترین روش های درمان آپنه خواب است، یک اختلال تنفسی که میلیون ها نفر در دنیا را تحت تاثیر قرار می دهد. در حالی که درمان مداوم فشار مثبت راه هوایی (CPAP) رایج ترین شکل است، انواع دیگری از دستگاه های PAP وجود دارد. دستگاه های فشار مثبت راه هوایی (APAP) به طور خودکار میزان فشار هوا را بسته به نیاز کاربر تنظیم می کنند، در حالی که دستگاه های فشار مثبت دو سطح مثبت راههای هوایی بای پپ  (BiPAP یا BPAP) دارای تنظیمات جداگانه فشار هوا برای دم و بازدم هستند.

درمان بای پپ BiPAP ، مانند تمام درمان های PAP ، از هوای فشرده برای باز نگه داشتن راه هوایی کاربر در هنگام خواب استفاده می کند. از آنجا که فشار هوا برای بازدم کاهش می یابد ، بسیاری از مردم استفاده از دستگاه های بای پپ  BiPAP را راحت تر از ماشین های CPAP می دانند. تفاوت فشار هوا نیز کاربر را به تنفس تشویق می کند ، بنابراین دستگاه BiPAP می تواند بسیار شبیه به دستگاه تنفس مصنوعی برای شرایطی غیر از آپنه خواب استفاده شود.

خرید دستگاه BiPAP مناسب برای سلامت کاربر مهم است، اما هزینه و پیچیدگی آن می تواند خرید را هم استرس زا و هم گیج کننده کند. خوشبختانه ، همه عواملی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید، می توانند به چند دسته ساده تقسیم شوند.

همچنین چندین دستگاه بای پپ BiPAP در بازار وجود دارد که بالاتر از بقیه ایستاده اند. با آموزش خود در مورد اینکه در دستگاه BiPAP به دنبال چه چیزی باشید ، پیدا کردن دستگاه مناسب برای نیازهای شما بسیار آسان تر است.

نحوه انتخاب صحیح دستگاه بای پپ  BiPAP


با توجه به هزینه و اهمیت آنها برای سلامت کاربر، دستگاه های بای پپ  BiPAP می توانند برای بسیاری از مردم خریدی گران قیمت باشند. با این حال، هنگامی که نحوه عملکرد آنها را بفهمید و بدانید به دنبال چه چیزی باشید، خرید آن بسیار کمتر استرس زا است.

با وجود پیچیدگی، دستگاه های بای پپ  BiPAP اغلب کاملاً مشابه هستند. تفاوت های آنها را می توان به دسته های مهم تقسیم کرد و تصمیم گیری بین آنها را آسان تر کرد. فرایند خرید نیز می تواند ترسناک به نظر برسد، اما خرده فروشان BiPAP-هم آنلاین و هم حضوری دارای سیستم هایی هستند که فرایند تصمیم گیری را برای مشتریان خود آسان می کند.
هنگام خرید دستگاه بای پپ  BiPAP به چه نکاتی توجه کنیم؟
یادگیری در مورد ماشین های بای پپ  BiPAP صرف نظر از اینکه در درمان PAP تازه کار هستید یا خیر، می تواند بسیار زیاد باشد. ما مهمترین ملاحظات را به منظور ساده سازی اطلاعات و یافتن دستگاه BiPAP مناسب برای شما آسان تر می کنیم. بسته به نیازهای شما، ممکن است دسته های جداگانه برای شما کم و بیش مهم باشند، اما قبل از خرید، هر کدام سزاوار توجه شما هستند.

توصیه های پزشک
درمان BiPAP یک درمان پزشکی است و توصیه ها و تجویز پزشک شما مهمترین عوامل هنگام انتخاب دستگاه بای پپ  BiPAP است. آنها ممکن است یک دستگاه خاص را توصیه کنند، دستورالعمل هایی را در مورد ویژگی هایی که درمان شما نیاز دارد ارائه دهند، یا در غیر این صورت شما را به سمت آنچه که برای شما مفیدتر است راهنمایی کنند. اگر سوالی دارید که کدام دستگاه BiPAP را باید خریداری کنید ، پزشک شما در بهترین موقعیت است که پاسخ های شخصی را به شما ارائه دهد.

کنترل آب و هوا
در حالی که گزینه های کنترل آب و هوا به عنوان یک ویژگی غیر ضروری در نظر گرفته می شوند ، می توانند برخی از رایج ترین عوارض جانبی BiPAP را از بین ببرند. رطوبت سازها رطوبت را به هوای تحت فشار اضافه می کنند که مانع از خشک شدن راه هوایی شما می شود. برخی از دستگاه های BiPAP دارای رطوبت ساز یکپارچه هستند، اما لوازم جانبی مرطوب کننده پس از فروش در صورت موجود نبودن دستگاه انتخابی شما موجود است. لوله های گرم شده هوا را گرم می کند ، راحت تر می شود و قابلیت مرطوب نگه داشتن آن را بهبود می بخشد. مانند دستگاه های مرطوب کننده ، لوله های گرم شده نیز می توانند به عنوان لوازم جانبی جداگانه خریداری شوند.

دامنه فشار
بر خلاف دستگاه های سی پپ  CPAP ، که بین 4 تا 20 سانتی متر H2O (اندازه گیری فشار هوا بر اساس سانتی مترآب) متغیر است، دستگاه های BiPAP معمولاً محدوده فشار 4 تا 30 سانتی متر H2O دارند. پزشک شما بهترین تنظیم فشار را برای درمان به شما توصیه می کند.

میزان صدا
در حالی که ماشین های PAP به دلیل سر و صدا بودن شهرت دارند ، مدل های مدرن می توانند "بی صدا" باشند. هر دستگاه BiPAP دارای یک سطح متوسط ​​صدا در دسی بل است و بهترین محدوده از 25 تا 30 دسی بل - در حدود یک نجوا. از آنجا که حتی خروپف خفیف 40-50 دسی بل است ، اکثر دستگاه های BiPAP نسبتاً بی صدا هستند و بعید به نظر می رسد که همه آنها را جز سبک ترین خوابندگان اذیت کنند.

ردیابی داده ها
ردیابی داده ها برای کاربران BiPAP دو منظور است. این نه تنها به شما و هم به تیم مراقبت های بهداشتی شما اجازه می دهد تا اثربخشی درمان خود را ترسیم کنید ، بلکه بسیاری از ارائه دهندگان بیمه از شما می خواهند که ثابت کنید از دستگاه BiPAP خود استفاده می کنید و به درمان پایبند هستید. اکثر دستگاه های BiPAP دارای درجه ای از ردیابی داده هستند ، اما اگر دستگاهی را بدون این ویژگی انتخاب می کنید ، می توانید لوازم جانبی ردیابی داده را خریداری کنید.

تجهیزات جانبی
ماشین های BiPAP هر چیزی را که برای استفاده از آنها نیاز دارید به همراه ندارند. حداقل ، کاربران BiPAP باید ماسک و سرپوش خریداری کنند که به طور منظم تعویض می شود. فیلترهای BiPAP نیز باید چندین بار در سال تعویض شوند. اینکه آیا مجبورید لوازم جانبی دیگر بخرید یا نه بستگی به نیازهای شما و ویژگی های یکپارچه دستگاه BiPAP شما دارد.
ویژگی های منحصر به فرد
تولید کنندگان BiPAP ماشین های خود را با طیف وسیعی از ویژگی های منحصر به فرد متمایز می کنند. اینها معمولاً غیر ضروری هستند اما ممکن است با خاموش کردن خودکار روشنایی صفحه هنگام خاموش کردن چراغ ها یا شروع به طور خودکار هنگام تنفس در ماسک ، تجربه درمان شما را بهبود بخشد. در حالی که ویژگی های منحصر به فرد به ندرت عامل تعیین کننده در انتخاب دستگاه BiPAP هستند ، اما باید به آنها توجه کرد.

قیمت
ماشین های BiPAP که بین 800 تا 3000 دلار قیمت دارند نسبت به ماشین های CPAP (که معمولاً بین 350 تا 1000 دلار هزینه دارند) گرانتر هستند. ماشین های BiPAP به سنسورهایی نیاز دارند تا دستگاه بتواند دو تنظیم فشار را به تنفس شما تنظیم کند و تغییر سریع فشار نیز نیاز به طراحی پیچیده تری دارد. مانند همه دستگاه های پزشکی ، خرید دستگاه BiPAP متناسب با نیازهای شما بسیار مهم است تا یک مدل کمتر مناسب که ممکن است ارزان تر باشد.

ضمانتنامه
اکثر قریب به اتفاق ماشین های BiPAP دارای ضمانت نامه ای هستند که نقص تولید یا سایر نقص ها را پوشش می دهد. اکثر آنها دارای مدت 2 سال هستند ، اگرچه برخی از تولید کنندگان محصول خود را با 3 سال-یا حتی 5 سال-ضمانت می کنند. شرایط ضمانت نامه علاوه بر طول مدت آنها ، بین تولید کنندگان متفاوت است. قبل از انتخاب دستگاه ، چاپ خوب ضمانت را دوبار بررسی کنید تا مطمئن شوید برای شما کار می کند. به عنوان مثال ، بهترین ضمانت ها بلافاصله جایگزینی را در اختیار شما قرار می دهند تا مجبور نباشید بدون بررسی دستگاه BiPAP خود در حال بررسی ادعا باشید.
نحوه خرید دستگاه BiPAP
همانطور که انتخاب دستگاه BiPAP دارای شباهت ها و تفاوت های قابل توجهی با انتخاب هر دستگاه گران قیمت دیگری است ، احتمالاً فرآیند خرید از جهات مختلف هم آشنا و هم ناآشنا است. چهار مرحله را باید طی کنید: دریافت نسخه ، انتخاب دستگاه و خرده فروش ، ارائه نسخه به خرده فروش و خرید. همچنین باید ملاحظات دیگری مانند پوشش بیمه و اینکه آیا به لوازم جانبی BiPAP نیاز دارید یا خیر را پیش ببرید.

نسخه مورد نیاز است
همه دستگاه های PAP ، از جمله دستگاه های BiPAP ، نیاز به نسخه رسمی از یکی از اعضای تیم مراقبت های بهداشتی شما دارند. این امر در مورد همه خرده فروشان PAP اعم از آجر و ملات یا آنلاین صادق است. خرید در خرده فروشی آجر و ملات فقط نیاز به تحویل نسخه شما مانند داروخانه دارد ، در حالی که خرده فروشان آنلاین از شما می خواهند قبل از خرید نسخه آنها را بارگذاری یا فکس کنید.

توصیه های پزشک
ماشین های CPAP ، BiPAP و APAP (فشار مثبت مثبت راه هوایی) شباهت های زیادی دارند ، اما تفاوت آنها باعث می شود که بین آنها شغلی برای تیم مراقبت های بهداشتی شما انتخاب شود. اگر پزشک شما درمان CPAP را تجویز کرده است ، نباید از دستگاه BiPAP استفاده کنید مگر اینکه با آنها صحبت کرده باشید و آنها نسخه شما را تغییر داده باشند. پزشک شما همچنین ممکن است یک مدل ، لوازم جانبی یا ویژگی های خاص را توصیه کند. اگر در مورد نسخه یا محصولاتی که پزشک توصیه کرده است نگرانی یا س questionsالی دارید ، مهم است که به جای تصمیم گیری به تنهایی ، در مورد این مسائل با آنها صحبت کنید.

منبع: https://www.sleepfoundation.org/best-cpap-machines/best-bipap-machines

بر اساس سایت SleepFoundation آمریکا می توان گفت اکثر دستگاه های کمک تنفسی سی پپ بای پپ که ce و fda دارند از کیفیت بالایی برخوردارند.