1 / 3

بای پپ BMC

در این مقاله قصد داریم کیفیت دستگاه کمک تنفسی سی پپ و بای پپ BMC یکی از نمونه های بای پپ ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که بیش از 10 سال در ایران فعالیت دارد.

بای پپ BMC

دستگاه RESMART GII BPAP (BiPAP-ST) با رطوبت ساز گرم شونده و با نمایشگر رنگی 3.5 اینچی
قطعات تعویض ماشین حداقل به مدت 10 سال در دسترس هستند

سازگاری: سازگار با همه ماسک‌های CPAP و BiLevel.

سازگاری لوله: سازگار با تمام لوله های استاندارد CPAP و BiLevel.

منبع تغذیه جهانی: در همه کشورها با منبع تغذیه 100-240 ولت، 50-60 هرتز کار می کند.

سطح صدا: <30dBA (متوسط).

در بسته بندی: RESmart GII BPAP (BiPAP-ST) با نمایشگر رنگی 3.5 اینچی، رطوبت ساز گرم کن (اختیاری)، پوشش جانبی، محفظه رطوبت ساز قابل شستشو ، لوله 1.8 متری CPAP، منبع تغذیه جهانی AC با سیم برق، RESmart کیف حمل، 2 فیلتر فوم قابل استفاده مجدد (1 نصب شده)، کارت داده SD، دفترچه راهنمای کاربر چاپ شده، 1 سال گارانتی .

این دستگاه RESmart GII BiPAP از سری RESmart توسط 3B/BMC Medical است. این دستگاه دارای تمام ویژگی های تکنولوژی پیشرفته اخیر برای کار آسان و کارآمد است. RESmart GII BiPAP شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند روشن/خاموش خودکار، تنظیم خودکار ارتفاع، جبران نشتی، رطوبت ساز گرم شده و غیره است. هدف درمان ارائه بهترین ترکیب فشار مثبت برای دم و بازدم و ارائه فشار بهینه در طول رویدادها است. هنگامی که فشار بالاتری مورد نیاز نباشد، دستگاه به طور خودکار در فشار کمتری کار می کند.

داده های درمانی و iCode: این ویژگی به بیمار اجازه می دهد تا داده های جلسات درمانی قبلی را از طریق گزارش داده از راه دور iCode و حافظه کارت داده SD (4 گیگابایت) بررسی کند.

رمپ: رمپ از 0 تا 60 دقیقه کار می کند.

RESlex PR: RESlex Pressure Relief با کاهش فشار هوا در حین بازدم، راحتی را افزایش می‌دهد، بنابراین الگوی تنفسی کمتر تهاجمی را امکان پذیر می‌کند.

روشن-خاموش خودکار: سیستم روشن و خاموش خودکار بدون دکمه.

رطوبت ساز گرم شده: دستگاه دارای یک مرطوب کننده گرمکن قابل جابجایی Eco Smart (اختیاری) است. Eco Smart دارای طراحی محفظه دوگانه با محفظه ذخیره سازی و محفظه گرمایشی است که رطوبت نوآورانه و کارآمد را به بیماران ارائه می دهد.
صفحه نمایش LCD رنگی 3.5 اینچی: نمایشگر رنگی بزرگ برای عملکرد راحت تر و راحت تر.

جبران خودکار ارتفاع: بسته به جایی که هستید، دستگاه تغییرات ارتفاع را تشخیص داده و فشار را متناسب با آن تنظیم می کند.


دستگاه بای پپ  BMC BIPAP:
BMC BIPAP پرفروش ترین بای پپ BIPAP با بودجه پایین در ایران است. دو دلیل اصلی برای محبوبیت بای پپ BMC BIPAP وجود دارد، یکی محصول قابل اعتماد با کیفیت بالا و دوم در دسترس بودن مرکز خدمات در سراسر ایران است. BMC BIPAP دستی و خودکار را تولید می کند. ویژگی هایی مانند حالت تمام اتوماتیک، سطح سر و صدای کم، حالت های متعدد آنها را به اولین انتخاب بیماران تبدیل می کند.

قیمت دستگاه BMC BIPAP:
قیمت BMC auto BIPAP بستگی به مدلی دارد که می خواهید بخرید. محدوده قیمت دستگاه BMC BIPAP بین 16 تا 18 میلیون تومان است. BMC یک نام تجاری شناخته شده برای بهترین کمک تنفسی های بای پپ ارزان قیمت BiPAP است. قیمت دستگاه سی پپ BMC CPAP تأثیری بر جیب شما ندارد.

 

مدل های کمک تنفسی بای پپ BMC BIPAP:
ماشین های کمک تنفسی سی پپ و بای پپ BMC در تجهیزات پزشکی یکی از بهترین ماشین ها هستند. به همین ترتیب، دستگاه های BIPAP آنها نیز برای بهترین نتایج محبوب هستند. قیمت دستگاه بای پپ BMC BIPAP نیز با توجه به کیفیت BMC BIPAP مقرون به صرفه است.

 

خرید آنلاین دستگاه BMC BIPAP با بهترین قیمت:
ما پایین ترین قیمت بای پپ بی ام سی BMC BIPAP را برای بیماران، پزشکان، بیمارستان ها، کلینیک ها، خانه های سالمندان و موارد دیگر ارائه می دهیم. در فروشگاه اینترنتی تجهیزات بیمارستانی ما "جهان تنفس" مدل های متفاوتی از دستگاه های BMC BIPAP را با بهترین قیمت دریافت می کنید. هزینه دستگاه BMC BIPAP در فروشگاه تجهیزات پزشکی کمترین هزینه را نسبت به سایر فروشندگان دارد. گزینه های زیادی برای BMC BIPAP با قیمت عمده فروشی وجود دارد که می توان آنها را به صورت آنلاین خریداری کرد. بهترین قیمت های BMC BIPAP را در ایرانو همچنین جزئیات، ویژگی های کلیدی، تصاویر، رتبه بندی ها و موارد دیگر را با ما دریافت کنید.

شما می توانید BMC BIPAP را برای بیمارستان ها، کلینیک ها و غیره خریداری کنید. به قیمت عمده فروشی ما راهنمای خرید و پرسش‌های متداول را در زیر گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین BMC BIPAP را برای نیازهای خود و همچنین بهترین قیمت دستگاه BIPAP را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

کیفیت تایید شده

سازنده: BMC Medical

کشور مبدا: چین

شماره قطعه: T-25S

 

در این مقاله قصد داریم کیفیت دستگاه کمک تنفسی سی پپ و بای پپ BMC یکی از نمونه های بای پپ ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که بیش از 10 سال در ایران فعالیت دارد.