1 / 9

بای پپ گران نخرید !

نمی گوییم بای پپ بی کیفیت بخرید، مراقب بای پپ قاچاق باشید، چونکه خدمات و گارانتی ندارد.

بای پپ گران نخرید !

ماشین VPAP/BiPAP چیست؟
BiPAP مخفف BiLevel Positive Airway Pressure است و از نظر عملکرد و طراحی بسیار شبیه به دستگاه CPAP است. برخلاف دستگاه CPAP که فشار استاندارد ثابتی را ارائه می کند، دستگاه BiPAP دارای دو تنظیم فشار است. یک فشار برای دم (IPAP) و فشار کمتر برای بازدم (EPAP) است. هنگام دم، فشار به مقدار تعیین شده افزایش می یابد و در هنگام بازدم کاهش می یابد. بسیاری از افراد نمی توانند درمان CPAP را تحمل کنند و این درمان خاص توسط پزشک برای آنها تجویز شده است. نام‌های دیگر ماشین‌های دو سطحی عبارتند از BiPAP و VPAP.

این ماشین ها همه ویژگی ها و مزایای مشابه CPAP را دارند. بهتر است قبل از خرید دستگاه BiPAP یا VPAP با پزشک خود صحبت کنید، زیرا این دستگاه ها اغلب برای درمان موارد شدیدتر آپنه خواب یا مواردی که با سایر بیماری های تنفسی پیچیده می شوند استفاده می شود. همه دستگاه های BiPAP یا VPAP دستگاه های پزشکی هستند و قبل از خرید نیاز به نسخه دارند.
آیا می توانم تنظیم فشار دستگاه BiPAP خود را خودم تغییر دهم؟
خیر، نباید تنظیمات فشار دستگاه PAP را به تنهایی تغییر دهید. این تنظیمات برای اطمینان از دریافت درمان مناسب و دقیق برای آپنه خواب شما تجویز می شود. از پزشک خود بخواهید یا جهان تنفس را برای نسخه به روز شده با تنظیمات جدید خریداری کنید. پس از دریافت نسخه به روز شده، با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.
چگونه باید دستگاه BiPAP را انتخاب کنم؟
وب سایت ما تمام جزئیات لازم برای انتخاب دستگاه BiPAP مناسب را دارد. اگر توسط پزشک برای شما درمان BiPAP تجویز شده است، می توانید دستگاه مناسب را به راحتی انتخاب کنید. اگر به کمک نیاز دارید، تیم مراقبت از مشتری ما همیشه با شماره 09128395561 در دسترس است.

چگونه هنگام استفاده از BiPAP از گاز بیش از حد و نفخ شکم جلوگیری کنم؟
گاز بیش از حد و نفخ شکم شکایات رایج در میان برخی از کاربران BiPAP است. این زمانی اتفاق می افتد که هنگام استفاده از دستگاه BiPAP، هوا به طور ناخواسته بلعیده شود. برای خلاص شدن از شر گاز و نفخ، کافی است قبل از به خواب رفتن سطح سر خود را بالا ببرید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، برای مشاوره با پزشک خود مشورت کنید.

چند بار باید لوله ها و شیلنگ های دستگاه BiPAP را تمیز کنم؟
باید هفته ای یکبار شیلنگ و لوله دستگاه BiPAP خود را با محلولی از صابون ظرفشویی مایع ملایم و آب مقطر تمیز کنید. پس از آبکشی کامل اجازه دهید در هوا کاملا خشک شوند.
دستگاه BIPAP چگونه کار می کند؟
دستگاه BiPAP دو فشار متفاوت دارد:
• فشار IPAP - فشار راه هوایی مثبت دمی - فشار وارد شده توسط دستگاه که در مرحله دم بالاتر خواهد بود.
• EPAP - فشار راه هوایی مثبت بازدمی - فشار وارد شده توسط دستگاه که در مرحله بازدم کمتر می شود
هنگامی که بیمار هنگام خواب استنشاق می کند، دستگاه فشار را افزایش می دهد تا راه های هوایی باز بماند. به طور همزمان، برای فعال کردن یک الگوی تنفس راحت، دستگاه فشار را در فرآیند بازدم کاهش می دهد. به این ترتیب، بیمار می‌تواند بدون زحمت با فشار بالای تجویز شده که فقط برای استنشاق لازم است، نفس خود را خارج کند. با توجه به تنظیم فشاری که می توان پس از مطالعه خواب بیمار تجویز کرد، دستگاه BiPAP را می توان طوری تنظیم کرد که تعداد دفعات معینی در دقیقه (تنظیم تنفس به موقع) را فعال کند. در موارد شدید تنفسی، BiPAP بسیار کارآمدتر و راحت تر از دستگاه CPAP فشار تجویز شده برای بیمار است.

دستگاه BiPAP به چه بیمارانی توصیه می شود؟
برای برخی از بیماران قلبی، مانند نارسایی احتقانی قلب، پزشکان استفاده از دستگاه BiPAP را تجویز می کنند. همچنین، بیماران مبتلا به بیماری های پیچیده ریوی یا مرتبط با قلب نیز می توانند از درمان تنفسی با کمک BiPAP بهره مند شوند. بیمارانی که از مشکلات مربوط به سلامت عضلانی و عصبی رنج می برند نیز از استفاده از دستگاه BiPAP بهره مند خواهند شد. به طور کلی، بیماران مبتلا به موارد پیشرفته‌تر و شدید OSA در طول تنفس خود به مکانیسم بسیار کارآمدی نیاز دارند که تنها با دستگاه BiPAP قابل تحویل است.

جهان تنفس چگونه می تواند به شما کمک کند؟
ما گسترده‌ترین طیف وسیعی از دستگاه‌ها و ماسک‌های BiPAP را ارائه می‌دهیم، اما توصیه می‌شود قبل از استفاده از دستگاه، توصیه‌های پزشک خود را دریافت کنید. تکنسین های آموزش دیده و با تجربه ما در آنجا هستند تا خدمات بدون دردسر را درب منزل به شما ارائه دهند. می توانید بنا به راحتی دستگاه را اجاره یا خریداری کنید. مسیرهای ماشینی پولی در روز نیز با امکان پذیر است. ما به پرورش روابط با مشتری اعتقاد داریم و بنابراین، در صورت داشتن هرگونه سؤال یا در صورت عدم کارکرد صحیح دستگاه، پشتیبانی 24*7 را به مشتریان خود ارائه می دهیم. برای تجربه ای بدون دردسر، لطفاً با شماره 09128395561 تماس بگیرید یا درخواست مجدد خود را به آدرس ایمیل کنید و یکی از مدیران خدمات مشتری ما در همان روز برای کمک با شما تماس خواهد گرفت.

نمی گوییم بای پپ بی کیفیت بخرید، مراقب بای پپ قاچاق باشید، چونکه خدمات و گارانتی ندارد.